Testy samochodów

TEST: BMW 128ti

Wyszło coś kompletnie odjechanego i… I ktoś postanowił wdrożyć to do produkcji. Bo politpoprawnie i wewogle.

Mam nieodparte wrażenie, że to było tak: w któryś piątek zespół konstrukcyjno-designerski ds. usportowionych samochodów usportowionych, czyli M Performance w ramach BMW, udał się właśnie na lunch, po którym było wolne popołudnie, bo wieczorem miała miejsce jakaś mocno pita korpoimpreza, więc w biurze nikogo nie było… poza dwoma-trzema młodymi ambitnymi, którzy weekend uważali za stratę czasu, a poza tym i tak cała ta pozostała banda staruchów nie wie, co to prawdziwy sportowy samochód. I młodzi-zdolni na własną rękę zdążyli do poniedziałkowego poranku zmontować auto, jakiego nikt nigdy w BMW nie tylko nie projektował, ale nawet nie brał pod uwagę.

Dane techniczne

Paliwo
Benzyna
Silnik
2,0 R4
Moc
265 KM przy 4750 obr/min
Moment obrotowy
400 Nm przy 1750 obr/min
Nadwozie
Hatchback
Skrzynia biegów
7-stopniowa, automatyczna
Napędzana oś
przód
Masa z kierowcą
1420 kg

Wymiary

Długość
4319 mm
Szerokość
1799 mm
Wysokość
1434 mm
Rozstaw osi
2670 mm
Prześwit
153 mm
Rozstaw kół osi przedniej
1565 mm
Rozstaw kół osi tylnej
1565 mm
Pojemność bagażnika
380-1200 l
Pojemność zbiornika paliwa
50 l

Osiągi

0-100 km/h
6.1 s
Prędkość maks.
250 km/h
Zasięg
724 km

Czytaj więcej na temat:

Subkrybuj nasz nowy kanał YouTube i oglądaj videotesty:

Dodaj komentarz