Samochody elektryczne

TEST: Ford (?) Mustang Mach-E AWD 98 kWh 351 KM

Pierwszy tego imienia…

Po słowie „Ford” postawiłem znak zapytania, bo po przeszukaniu całego auta znalazłem logo tego producenta tylko w jednym, trudnym do wykrycia miejscu: na szybie. Podobnie jak w znanym dotychczas Mustangu (dwudrzwiowym sportowym coupe), tzw. „śliwka” nie występuje na karoserii, co można by rozumieć jako wydzielenie submarki.

A więc zapraszam Was do obejrzenia pierwszego mojego oficjalnego testu Mustanga Mach-e – w obecnie topowej wersji z maksymalną baterią akumulatorów na pokładzie i z napędem na obie osie – czyli z dwoma silnikami elektrycznymi. Razem 98 kWh prądu na pokładzie i 351 KM oraz 580 Nm.

Brzmi świetnie? Poczekajcie, bo to dalece nie koniec dobrych brzmień…

Dane techniczne

Silnik
elektryczny
Moc
351 KM
Moment obrotowy
580 Nm
Nadwozie
SUV Coupe
Skrzynia biegów
automatyczna bezstopniowa
Napędzana oś
obie
Masa z kierowcą
2186 kg

Wymiary

Długość
4713 mm
Szerokość
1881 mm
Wysokość
1624 mm
Rozstaw osi
2987 mm
Pojemność bagażnika
320-1420 l
Pojemność baterii
98 kWh

Osiągi

0-100 km/h
5.8 s
Prędkość maks.
180 km/h
Zasięg
540 km

Czytaj więcej na temat:

Subkrybuj nasz nowy kanał YouTube i oglądaj videotesty:

Dodaj komentarz