Tak, wiem, dopiero co był inny Hyundai, ale wstyd byłoby nie wykorzystać faktu, że jako pierwszy się dorwałem do nowego modelu, a Elantra to zupełna świeżynka i nowość absolutna, więc spieszę opowiedzieć Wam o wszystkim, co zdradził mi na swój temat ten arcyciekawy samochód.
DS wciąż powiększa gamę swoich modeli i nareszcie doczekaliśmy się sedana, który ma w planach zawojować segment E. Jaki jest DS 9? Czy to prawdziwy konkurent dla Mercedesa Klasy E, Audi A6, BMW Serii 5 oraz Lexusa ES?
To pierwsza Skoda zaprojektowana od początku jako auto elektryczne – i tylko elektryczne – ale jest też pierwszą Skodą od 1990 roku z napędem tylnym. Jednak te dwie informacje to zdecydowanie za mało, by opisać to auto.
Fiat 500 to jeden z modeli, które osobiście zawsze klasyfikuję jako „modernistyczny klasyk”. Auto jest nowym wcieleniem kultowej pięćsetki 1957 roku i czerpie z oryginału garściami. Wygląda z jednej stronie nowocześnie, a z drugiej wyróżnia się na rynku swoimi mikro gabarytami i kształtami, a dziś również niecodziennym stażem na rynku – to auto jest produkowane od 14 lat!
Dla odmiany normalne auto. Powiecie, że już o nim opowiadałem – macie rację. Ale to wbrew pozorom inny samochód. Przeraźliwie wręcz inny, o czym Was będę przekonywać.
Oto i czwarty test nowej Skody Octavii Combi w kolorze czerwonym! Tym razem mam dla Was obiecaną wersję hybrydową z dopiskiem RS iV, czyli z silnikiem 1.4 TSI 150 KM, silnikiem elektrycznym 110 KM, łączną mocą na poziomie 245 KM oraz z napędem na przednią oś.
Jeden z dosłownie kamieni milowych w 21-wiecznej motoryzacji – jego poprzednik de facto stworzył nowy segment, a ten model zapoczątkował największą rewolucję w stylistyce i funkcjonalności szwedzkich samochodów, wpływając w ogromnym stopniu na wszystkich producentów dzięki szokującemu podejściu do sterowania funkcjami pokładowymi.
Jeden z moich ulubieńców w klasie kompaktowych SUV-ów niestety już nie jest i nie będzie dostępny z konwencjonalnym napędem. W zamian Jeep proponuje napęd 4xe – hybrydowy, doładowywalny z gniazdka (PHEV, plug-in), i to o bardzo specjalnej konstrukcji.
Tym razem Hyundai Kona ze 140-konnym samoładującym się zespołem napędowym, który jako pierwsza na światowe „salony” wprowadziła w 2016 roku Kia Niro. Z wielkim sukcesem, co warto podkreślać.
Do dzisiejszego testu z otwartą głową i najpierw obejrzyjmy auto, na narzekanie i wybrzydzanie zawsze czasu wystarczy. A może w ogóle nie będzie wybrzydzania?