Dacia oficjalnie zaprezentowała nowe logo

Dacia rozpoczyna nowy rozdział w swojej historii.

W styczniu bieżącego roku Dacia zaprezentowała koncepcyjny model Bigster. Jest on bezpośrednią zapowiedzią nowej generacji Dustera, jednak znacząco wyróżnia się swoim designem od bieżących aut w ofercie. Nadwozie konceptu jest bardziej odważne i nowoczesne. Ma wiele wyraźnych przetłoczeń, a linie są prostsze i kanciaste.

Jednak design to nie jedyne, czym Bigster się wyróżniał. Ku zaskoczeniu wszystkich, auto nie miało bieżącego logo producenta, które zastąpione zostało jedynie scalonymi ze sobą literami DC będącymi integralną częścią przedniego pasa. Na wykończeniu progów i klapie bagażnika znalazła się natomiast przeliterowana nazwa marki, jednak w nowym stylu – wykorzystując geometryczne kształty i uproszczone litery.

Ówcześnie nie było wiadome, czy producent zmienia swój emblemat, czy to jedynie stylistyka stworzona na potrzeby modelu koncepcyjnego. Teraz, po pół roku od premiery, rumuński producent zdecydował się oficjalnie wprowadzić nowy logotyp, a także nieco odmienić wizerunek budżetowej marki.

Nowe oznakowanie Dacii zostało już wprowadzone do kanałów w mediach społecznościowych – na białym tle i w kolorze zielonym. Pierwsze punkty dealerskie otrzymają nowe oznakowanie na początku 2022 roku, a na samochodach zobaczymy dopiero w drugiej połowie 2022 roku.

2021 Dacia Bigster Concept

previous arrow
next arrow
previous arrownext arrow
Slider

Polecany film z naszego kanału

Czytaj więcej na temat:

Subkrybuj nasz nowy kanał YouTube i oglądaj videotesty:

Dodaj komentarz