Moto Filmy

Jeep Renegade oblał test łosia

Z pewnością nie jest to najzwinniejszy samochód na rynku.

Testowany egzemplarz Jeepa Renegade występował w wersji 4xe, która korzysta z czterocylindrowego, turbodoładowanego 1,3-litrowego silnika wspieranego motorem elektrycznym. Łącznie układ napędowy dostarcza 240 KM mocy, które są przekazywane na wszystkie koła przy pomocy 6-biegowego automatu. Takie zestawienie pozwala wykonać sprint 0-100 km/h w zaledwie 7,1 sekundy oraz rozpędzić się maksymalnie do 199 km/h.

Niestety Jeep Renegade nie pokazał się z najlepszej strony podczas testu łosia i wyróżniał się dużą tendencja do podsterowności, co nie jest zbyt pożądane, a sama zwinność nie należy do jego zalet. Dodatkowo pod koniec manewru możemy zobaczyć niespodziewany poślizg tylnej osi, który wymaga szybkiej interwencji kierowcy.

Jeep Renegade zdołał wykonać czysty przejazd przy prędkości zaledwie 70 km/h, co jest dość przeciętnym rezultatem, który znajduje się daleko od zakładanych 77 km/h. Należy również dodać, że sam system stabilizacji toru jazdy znacząco spowalnia pojazd w ostatniej sekcji pachołków i prędkość końcowa wynosi jedynie 43 km/h. Przy wyższych prędkościach Jeep Renegade ma jeszcze większą tendencje do podsterowności, która wielokrotnie nie pozwoliła ukończyć manewru omijania i zmuszała kierowców do rezygnacji z ostatniej sekcji pachołków.

Przy slalomie również możemy dostrzec podsterowność, która rośnie wraz z prędkością. Niemniej jednak Jeep Renegade dobrze radzi sobie podczas tego manewru jednak wydaje się być bardzo ociężały i dość wolno zmienia kierunek jazdy.

Polecany film z naszego kanału

Czytaj więcej na temat:

Subkrybuj nasz nowy kanał YouTube i oglądaj videotesty:

Dodaj komentarz