Testowany przez kierowców egzemplarz występował w wersji S Line z 1,5-litrowym, czterocylindrowym, turbodoładowanym silnikiem 35 TFSI, który generuje 150 KM mocy oraz 250 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Jednostka napędowa została połączona z 7-biegową, dwusprzęgłową przekładnią, która przekazuje całą moc na przednie koła. Takie zestawianie pozwala wystrzelić kompaktowego SUV-a do „setki” w niecałe 8,6 sekundy i rozpędzić go maksymalnie do 218 km/h.
Nowe Audi Q2 bardzo dobrze zaprezentowało się podczas testu łosia i pokazało duży skok jakości względem swojego przedliftowego odpowiednika. Nowy SUV zdołał wykonać czysty przejazd przy prędkości 77 km/h, co pozwoliło mu zaliczyć test łosia. Kierowcy próbowali poprawić ten wynik, jednak kolejne podejścia kończyły się fiaskiem i strąceniem jednego pachołka, a sam model nie wracał do swojej wyjściowej pozycji po drugim skręcie.
Niemniej jednak testujący go kierowcy zwracają uwagę na poprawiony system stabilizacji toru jazdy, który działa zdecydowanie lepiej niż w wersji przedliftowej pochodzącej z 2016 roku. Początkowo Audi Q2 posiadało bardzo agresywny system, który sprawiał, że podczas testu łosia blokowane było jedno z kół, co przełożyło się na dość kiepski wynik wynoszący zaledwie 73 km/h.
Hiszpańscy kierowcy nie mieli większych problemów z prowadzeniem Audi Q2, które precyzyjnie reagowało na polecenia kierującego, a reakcje samochody były spokojne i łatwe do przewidzenia. Podczas slalomu Audi Q2 również pokazało klasę i jego szybki układ kierowniczy pozwalał na dynamiczne zmiany kierunków jazdy, zaś system stabilizacji toru jazdy działał praktycznie niezauważalnie.