Testy samochodów

TEST: Hyundai Kona Hybrid

Tym razem Hyundai Kona ze 140-konnym samoładującym się zespołem napędowym, który jako pierwsza na światowe "salony" wprowadziła w 2016 roku Kia Niro. Z wielkim sukcesem, co warto podkreślać.

Koreańska odmiana pełnej hybrydy pod niemal każdym względem poszła pod prąd temu, do czego już od 1997 r. przekonywała Toyota przy ogromnym wsparciu Forda. Jak dziś, w pięć lat od wprowadzenia na rynek oceniam to rozwiązanie w Hyundaiu, który właśnie przeszedł lifting.

Dane techniczne

Paliwo
Hybryda
Silnik
1,6 R4
Moc
141 KM
Moment obrotowy
147 Nm przy 4000 obr/min
Nadwozie
SUV
Skrzynia biegów
6-stopniowa, automatyczna
Napędzana oś
przód
Masa z kierowcą
1451 kg

Wymiary

Długość
4205 mm
Szerokość
1800 mm
Wysokość
1565 mm
Rozstaw osi
2600 mm
Prześwit
165 mm
Pojemność bagażnika
374-1156 l
Pojemność baterii
1.6 kWh
Pojemność zbiornika paliwa
38 l

Osiągi

0-100 km/h
11.3 s
Prędkość maks.
161 km/h

Czytaj więcej na temat:

Subkrybuj nasz nowy kanał YouTube i oglądaj videotesty:

Dodaj komentarz