Tak wygląda nowa Octavia RS oraz Scout!

Oto pierwsze grafiki przedstawiające zupełnie nową Octavię RS oraz Scout. Jest naprawdę dobrze.

Oto pierwsze grafiki przedstawiające zupełnie nową Octavię RS oraz Scout. Jest naprawdę dobrze.

Już za dwa miesiące podczas targów motoryzacyjnych w Genewie powinniśmy oficjalnie zobaczyć jak prezentować się będzie zupełnie nowa Octavia RS oraz Octavia Scout. Debiut tej pierwszej potwierdzili już przedstawiciele Skody i auto ma trafić do sprzedaży na przełomie 2. i 3. kwartału 2020 roku.

Dziś jednak możemy podziwiać te modele z powodu wieku grafik z jednego z konfiguratorów modelu. Poniżej prezentujemy wygląd nowej Octavii RS zarówno w wersji liftback i kombi, a także wariantu Scout, który ponownie będzie tylko praktyczną wersją kombi.

2020 Skoda Octavia RS – warianty kolorystyczne

previous arrow
next arrow
previous arrownext arrow
Slider

wizualizacja: Michał Śniadek / CarTests Polska

Nowa generacji Octavii RS otrzyma zmienione nadwozie i nieco obniżone zawieszenie. Z przodu pojawi się nowy zderzak z większymi wlotami powietrza oraz czarny grill z emblematem RS. Z tyłu pojawią się dwa chromowane końcówki wydechu oraz dyfuzor ze zintegrowanymi światłami odblaskowymi połączonymi w jedną listwę. Całość uwydatniać będzie czarny spoiler o nowym wzorze na klapie bagażnika, czarne lusterka oraz specjalne felgi. To wszystko najpewniej połączone będzie z 2-litrowym silnikiem TSI o mocy 245 KM, a napęd przekazywany będzie na przednią oś. W ofercie najpewniej nie zabraknie również diesla, który znacznie lepiej sprzedaje się od benzynowego kuzyna.

Octavia Scout to nieco bardziej subtelne zmiany. Pojawią się nowe progi, nowe zderzaki ze srebrnym wykończeniem i minimalnie podniesione nadwozie. Pod spodem będą dodatkowe osłony silnika, skrzyni biegów i napędu. W przypadku tego modelu, napęd będzie przekazywany na wszystkie koła i do dyspozycji będą wyłącznie najmocniejsze warianty silnikowe zwykłej Octavii.

2020 Skoda Octavia RS oraz Scout – wyciek z konfiguratora

previous arrow
next arrow
previous arrownext arrow
Slider

TEST: BMW 430i Coupe G22 - jednak zbyt duże, czy zbyt małe?

Czytaj więcej na temat:

Subkrybuj nasz nowy kanał YouTube i oglądaj videotesty:

Dodaj komentarz