Honda NSX otrzymała pomarańczowy lakier i kilka zmian technicznych

Honda wprowadziła nieco zmian w NSX-ie, aby lepiej się prowadził, był bardziej komfortowy i jeszcze bardziej rzucał się w oczy.

Honda wprowadziła nieco zmian w NSX-ie, aby lepiej się prowadził, był bardziej komfortowy i jeszcze bardziej rzucał się w oczy.

Najważniejszą zmianą jest nowe zawieszenie. Inżynierowie zmodyfikowali stabilizatory oraz wahacze, dzięki czemu zawieszenie jest sztywniejsze o 26% z przodu oraz 19% z tyłu. Oprócz tego, modyfikacjom poddano napęd na cztery koła, układ kierowniczy, system kontroli trakcji, a także magnetyczne amortyzatory.

Sercem pojazdu pozostał 3,5-litrowy silnik V6 o podwójnym turbodoładowaniu. Jego moc nie uległa zmianie, lecz inżynierowie wprowadzili nowe filtry, wtryskiwacze, a także nieco poprawili ciepłoodporność turbosprężarki.

Honda zaznacza, że NSX jest teraz bardziej komfortowy podczas codziennej jazdy, a także znacznie bardziej przewidywalny i przyczepny podczas sportowej jeździe na torze wyścigowym.

Zamawiając aktualną wersję, klienci mają możliwość pomalowania nadwozia nowym, jaskrawo-pomarańczowym lakierem o nazwie Thermal Orange Pearlescent.

Jeśli chodzi o zmiany w wyglądzie, to można zauważyć brak chromowanej wstawki na przednim zderzaku, gdyż jest ona teraz w kolorze nadwozia, a czarne wstawki na zderzakach są matowe.

We wnętrzu pojawiły się dwa nowe kolory skórzanej tapicerki – blado-niebieski Indigo Blue, a także krwista-czerwień.

W Stanach Zjednoczonych nowa Acura NSX będzie kosztować $157.500, co jest o $1.500 więcej niż dotychczas. Jednakże, nowy rok modelowy wprowadził w standardzie dodatki o wartości 4700 dolarów.

2019 Honda NSX

TEST: BMW 430i Coupe G22 - jednak zbyt duże, czy zbyt małe?

Czytaj więcej na temat:

Subkrybuj nasz nowy kanał YouTube i oglądaj videotesty:

Dodaj komentarz